miercuri, 20 octombrie 2010

Am ajuns la concluzia ca timpul nu mai are nici o masura

Am ajuns la concluzia ca timpul nu mai are nici o masura. O zi nu mai are nici o importanta, nici nu-ti dai seama cand a trecut si te mai si intrebi: oare ce am facut azi, parca n-am facut nimic, mai aveam atatea de facut si uite s-a facut seara. Un an nu mai conteaza, pentru ca el contabilizeaza intrebarile si raspunsurile de la sfarsitul zilelor. Zece ani  sau mai multi, nu mai inseamna nimic. Dacă eşti onest şi sincer, oamenii te pot însela si ceea ce construieşti de-a lungul anilor cineva poate să distrugă peste noapte. Poate este bine sa nu socotim, sa nu contabilizam, sa rezistam increzatori ca si cum am avea eternitatea in fata noastra. Ar trebui sa invatam asta in fiecare zi, cu pretul suferintelor pe care sa le binecuvantam

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Consider că oamenii se pot schimba şi îşi pot determina destinul numai dacă îşi controlează gândurile"