vineri, 29 octombrie 2010

SINGURATATEA

Singuratatea este singurul loc de reculegeri,
Singuratatea este si starea in care
Nu poti fi decat tu si Dumnezeu,
Singuratatea pentru mine uneori, este cel mai fericit loc...

Cand singura noaptea privesc
Cerul plin de stele
Imi inchipui ca plutesc...
Si ma gandesc, care dintre ele este a mea, sau a ta?.

Singuratatea imi da ocazia
Sa gandesc...
Singuratatea imi ofera 
Ceea ce nimeni nu imi va putea da...

De multe ori pe strada
Singura cand merg
Si-n ganduri ma afund,
Nu-mi pasa cine pe langa mine trece...

Si singura cand sant, decat eu si Dumnezeu
La multe pot sa ma gandesc,
Singuratatea este singurul mijloc
De reculegeri si amintiri, de tristete si sinceritate.


Asa cum spunea: Octavian Paler - "Despre adevarata singuratate nu vorbim decat in soapta." "Ati observat ca de fiecare data cand sunteti suparati sau ganditori aveti tendinta sa va singularizati experienta si sa va retrageti in voi insiva?"."Desigur, ajungem in final sa povestim prin ce am trecut celor apropiati noua… dar pana in punctul acela de destainuire trebuie sa trecem de scutul pe care singuri ni-l ridicam.”

 (Era intr-o zi de vineri, 24.01.1975 cand am scris aceste versuri, ziua de nastere a tatalui meu si eram suparata ,implinea 46 de ani - Dumnezeu sa-l ierte)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Consider că oamenii se pot schimba şi îşi pot determina destinul numai dacă îşi controlează gândurile"