miercuri, 27 octombrie 2010

URSITOARELE-2

Si dupa ce plecara
In haosul care plutea,
Copil nevinovat
Tu singur n-ai ramas...

O alta ursitoare
Langa patul tau s-a asezat.
Cu vocea ei placuta
Usor ti-a fredonat:
In seama sa nu iei
Ce ele ti-au spus mai-nainte.
Sunt niste ursitoare rele si asa vor pieri...
Sunt cea mai buna dintre ele
Si ii iubesc pe toti cei nou-nascuti
Si le ursesc de bine si frumos
Si nu de rau si dureros.
Si tie, scumpul meu inger Sorin
Caci astfel numele-ti va fi
Tie-ti ursesc pe lumea asta cat vei fi
Baiat, barbat cu adevarat vei deveni.
Tu de vorbit, nu vei vorbi
Decat mult mai tarziu...
Caci ele multe-au fost si ti-au ursit sa nu vorbesti
Si nu le pot intoarce ursita inapoi...
Dar de vorbit, tu vei vorbi curand Sorine
Si vocea ta atat de dulce si limpede va fi
Ca apa din izvor.
Of...dragul meu Sorin
Cand cu vocea ta
Vre-un cantec vei canta
Privighetori din drumul lor spre alte tari
Se vor opri...ca sa te asculte.
Si tot ce tu vei incerca sa spui
Curaj din partea ta va insemna.
Curaj Sorine...curaj si vei vorbi.
O vei pari pe sora ta parintilor,
Pe fratele tau mare, la fel il vei pari.
Si bucurosi vor fi amandoi.
Si cantec pe lume nu va fi
Pe care sa nu il canti.
Sorine,  inger curat
Dornic de viata
Eu asta-ti ursesc.

Si noaptea trecu...

Si ani multi cu ea trecura.
Si parte de voce
Sorin, inger scump nu are.
Nu are...
Si plange inima in el si plange inima in noi
Si plange...plange...

Copil nevinovat, inger curat, de ce pe lumea asta
Fiinta dragul meu tu ai luat?



Poezia a fost dedicata fratelui meu mai mic care suferea  printre altele si de Sindromul Down . Numai o familie care a avut un copil cu SD,  intelege cu adevarat prin ce treceti si va poate impartasi temerile, frustrarile si bucuriile. Dupa 16 ani, chiar in ziua de Sf. Dumitru, fratele meu a decedat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Consider că oamenii se pot schimba şi îşi pot determina destinul numai dacă îşi controlează gândurile"