luni, 1 noiembrie 2010

INTOARCE-TE

Te chem iubite, eu te-am alungat,
Intoarce-te la mine
Oriunde-ai fi plecat.
Te caut,
Spune-mi unde esti?
Intoarce-te la mine,
Chiar daca nu ma mai iubesti.

Odata cel putin
Sa ne mai revedem,
Si-mi e de-ajuns.
Te-am alungat din inima
Si-mi pare rau.
Te-am alungat ca pe un caine
Ce mult stapanul si-l iubea.

Ce inima amara
Am avut atunci, cand
Eu te-am parasit.
De mult te caut
Scumpa mea iubire,
Intoarce-te la la mine,
Oriunde-ai fi plecat.

De ma iubit,stiu ca m-ai iubit mult.
Chiar daca eu te-am parasit,
Te chem iubite,
Eu te-am alungat,
Intoarce-te la mine,
Oriunde-ai fi plecat
Caci vreau langa mine, un suflet curat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Consider că oamenii se pot schimba şi îşi pot determina destinul numai dacă îşi controlează gândurile"