marți, 30 noiembrie 2010

PRIMIM CEEA CE GANDIM

Adevarul meu personal
Era o adunatura de ganduri
Care ma tot framanta.
Responsabilitatea-mi apartine
Pentru ganduri bune, sau rele, deopotriva,
Fiecare gand rau, a inlesnit ceea ce s-a petrecut
Cu mine si cu viata mea.
Fiecare gand bun, va ajuta la viitorul meu.

Mi-am creat propria mea experienta de viata
Prin gandurile si sentimentele mele.
Mi-am creat singura situațiile
Cu care ma confrunt si prin care am trecut.
Poate, renuntand la puterea mea
Mi-a fost usor, sa-i invinovatesc pe altii
Pentru frustarile mele.
Acum imi doresc echilibru si pace interioara.

In viata mea, a fost  multa iubire
Si inca loc mai e, ma uit in jur
Si vad iubire pretutindeni.
E dreptul meu sa fiu si eu iubita.
N-ar trebui sa ma condamn
Ca nu mai am trupul intreg...
Si-mi voi schimba viata
Numai in bine.

Oricum, parintii mei nu au nici o vina
Nu ar fi putut sa ma invete altceva
Decat ce-au invatat si ei
De la parintii lor.
Au facut tot ce le-a stat in putinta
Pentru a ma invata, ceea ce credeau ca-i bine.
Mi-aduc aminte, cu compasiune, cuvintele ce le rosteau
Si inteleg acum, c-au fost si ei la fel de speriati ca mine.

Toate evenimentele din viata mea,
Au fost create de gandurile
Si de convingerile din trecut.
Si ce conteaza pentru mine acum,
Sunt gandurile si convingerile din prezent.
Si-mi voi cladi un viitor cu ajutorul lor,
E foarte important, deoarece,
Incepe sa imi fie, din ce in ce mai bine.

Un comentariu:

"Consider că oamenii se pot schimba şi îşi pot determina destinul numai dacă îşi controlează gândurile"