sâmbătă, 13 noiembrie 2010

SUFLETUL MEU PERECHE

E ora 8 de dimineata, noiembrie pe 11.
Sotul meu, suflet pereche...
Parcheaza masina
Undeva pe trotuar, langa spital.
Sunt obosita, trista si foarte speriata.
El nu zice nimic, asa cum a facut de fapt mereu,
Dar simt in sufletul meu...
Ca el, este mult mai speriat.

Odata-n viata se-ntampla, poate...
Sa intalnesti sufletul pereche
Inchipuindu-ti din pacate
Ca-ti apartine numai tie.
Din sufletul lui gol....
Simteam ca vrea ca sa-mi aduca mie, putina alinare
Stiindu-ma pe mine suferinda,
Gandindu-se la mine ca-mi va fi greu sa ma descurc singura fara el.

Urcam pe scari, la chirurgie.
Si grabnic, doctoru-n primire-l ia.
Ii face toate analizele si-i spune, ca astazi, il v-a opera
Si ii explica, ca-i vorba de-o hernie inginala
Cauzata de slabirea musculaturii peretelui abdominal
A stresului continuu....
Si sa-nteleaga, ca interventia nu trebuie amanata
Deoarece se va ajunge la alte complicatii.

L-am ajuatat sa se dezbrace
Si l-am lasat intins pe pat.
Reteta pentru medicamente de la doctor am luat
Si grabnic, la  farmacie am plecat.
Pe poarta de spital cand am iesit, deodata...
Parca echilibrul meu m-a parasit.
Si incoto... habar n-aveam sa merg si nici ce trebuie facut.
Atunci, telefonul a sunat, cumnata mea m-a indrumat.

Iar fiica mea cea mica,
De la serviciu grabnic a plecat
Si-n fata farmaciei ea m-a asteptat,
Medicamentele i le-am luat
Si impeuna...
La spital am revenit,
Nesiguranta, teama, stresul...
Parca mi-au si disparut.

In salon a intrat anestezista, o tanara draguta...
Si l-antrebarari a inceput pe sotul meu sa-l ia.
Stiati ca aveti ceva la inima?
Nu ati fost niciodata la un cardiolog?
Sa aveti grija, dupa operatie,
Neaparat o consultatie si-un tratament, deoarece
Cardiopatia ischemica cronica, 
Afecteaza arterele ce va hranesc inima.

Si timpul, incet trecea,
Am asteptat... am asteptat...
Fiica mea cea mica o carte rasfoia,
Eu am iesit afara, mi-am luat medicamentele,
Am dat niste telefoane.
Eram obosita, imi era rau, urechile imi pacaneau.
Cu ochii umezi m-am intors,
In holul de spital.

A sosit ceasul.
Asistenta a venit cu fisa-n mana si mi-a luat sotul
Sufletul meu pereche,
Pe care am apucat sa il sarut
In timp ce cobora pe trepte,
Si-n sala de operatii a intrat.
Am asteptat si eu si fiica mea cea mica,
Dupa un timp.... o targa a iesit.... cu sotul meu pe ea
L-am sarutat din nou, semn bun, ca totul a decurs normal.