marți, 21 decembrie 2010

PUTEREA DE A IERTA

Acum în pragul sărbătorilor de iarnă
Mi-am propus
Să-i iert pe toţi
Care-au greşit faţă de mine,
Mă iert chiar şi pe mine
Şi-i rog pe toţi, să facă la fel.
Cu toţii ne-am lăsat cuprinşi
Măcar-odată
De furia care mocnea în noi
Când ne-aminteam de unele necazuri.
Să nu mai suferim,
Să alungăm resentimentele profunde
Şi să iertăm pe cei care le-au provocat.
Să nu ne mai facem rău, deoarece
Pe lumea asta
Orice problemă are o soluţie.
Implor înţelepciunea divină
Să îmi arate mie
Şi celor care se ştiu
Că au greşit faţă de mine
Calea ce trebuie urmată.
Să fim încrezători în subconştientul nostru
Pentru că el nu oboseşte niciodată
Şi este capabil
Să facă faţă în orice situaţie,
Cu calm şi cu răbdare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Consider că oamenii se pot schimba şi îşi pot determina destinul numai dacă îşi controlează gândurile"