miercuri, 1 decembrie 2010

TRECUTUL E TRECUT

Trecutul e trecut
Chiar numele sau, asa spune...
Trecutul nu mai exista, tocmai de aceea
El nu mai poate fi schimbat.
Nicio putere asupra mea
El nu mai are.

Raman doar ...amintiri.
Unele placute,
Altele neplacute,
Pe care le triez
Asa cum fac
Curatenia in casa.

Unele imi trezesc
Frumoase amintiri,
Asa ca le pastrez si le privesc cu incantare,
Iar altele, necesita reparare.
Pe unele nu le mai folosesc, asa ca fara mari emotii
La cosul de gunoi le-arunc pe loc.

Este o prostie
Sa ma-nvinuiesc
La momentul prezent
Pentru o vorba, pentru o fapta,
Pe care mi-a produs-o cineva,
Candva, in timpul din urma.

Oricare-ar fi sentimentul ostil
E bine sa-l dizolv acum
Cat timp este inca usor
Sa nu astept, ca panica sa ma cuprinda
Sa ajung la spital, sau poate
Doamne fereste, pe patul de moarte.

Simt dorinta sa ma eliberez
Iertand pe cei din jur, chiar si pe mine,
Oricare-ar fi conflictul din trecut.
Pentru ca ei nu sunt, asa cum mi-as dori, e adevarat,
Si cel mai greu e de iertat
Pe cei de care, trebuie sa ma detasez cel mai mult.

Nu trebuie sa stiu cum sa iert,
Trebuie doar sa imi doresc sa iert.
Durerea mea, este usor s-o inteleg.
Pe cei pe care-ar trebui sa-i iert ca au gresit,
De ce imi este greu sa-i inteleg?
Poate si ei au suferit atunci, cand au gresit.

Trecutul nu mai exista,
El nu mai poate fi schimbat.
Raman cu acele amintiri
Si le privesc cu incantare
Si poate, prin grija ce le-o port
Nu mai necesita reparare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Consider că oamenii se pot schimba şi îşi pot determina destinul numai dacă îşi controlează gândurile"