luni, 13 iunie 2011

Fluturaşul Cezar

Fluturaşul Cezar


Sunt un fluturaş
un mic zburător

De-aş putea ca să vorbesc
m-aş grăbi să povestesc

Cum prin magie
am prins viaţă
dintr-o steluţă de pluş

Cu sârmă şi voal
pentru aripioare

Şi multe mărgele
la cele două antene

Tare mult mi-aş fi dorit
ca să mai am
înca două, trei buline

Să nu râdă fraţii mei
că nu prea seamăn cu ei

Eu de felul meu
sunt un fluturaş poznaş

Şi zbor ziua întreagă
din floare în floare

Numai că azi,
m-am oprit din zbor

Şi mă odihnesc
la Cezar în spinare

Îl sărut pe obrăjiori
ca emoţia să piară

Şi recit cu el poezia
pentru că la grădiniţă 
azi este serbare.

Fluturasul Cezar la serbare



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Consider că oamenii se pot schimba şi îşi pot determina destinul numai dacă îşi controlează gândurile"